
Մանրածախ վաճառքի խորհրդատու
ք. Երևան
Աշխատանքի նկարագրություն
Ունենալով ավելի քան 2600 աշխատակից և 28 դուստր ձեռնարկություն EMEA տարածաշրջանում, ASBIS-ը համաշխարհային արժեք ավելացնող դիստրիբյուտոր է, OEM և լուծումների մատակարար: Մենք առանձնանում ենք ոլորտի խորը պատկերացմամբ և 32+ տարվա փորձով՝ որպես վստահելի գլոբալ գործընկեր հաճախորդների և մատակարարների համար։
Մենք հպարտ ենք, որ հանդիսանում ենք Great Place to Work® սերտիֆիկացված ընկերություններից մեկը, որը գլոբալ հեղինակություն է վայելում աշխատանքային մշակույթի ոլորտում, քանի որ հավատում ենք, որ մեր իսկական արժեքը մարդիկ են։ ASBIS-ը շարունակաբար ստեղծում է նոր աշխատավայրեր, որտեղ յուրաքանչյուր աշխատակից ունի մշտապես դրական փորձ, մասնագիտական աճի հնարավորություն և համապատասխան աջակցություն՝ բացահայտելու իր ներուժը և կառուցելու ապագա ընկերության հետ։
Անկախ ձեր մասնագիտական ոլորտից և մասնագիտացումից՝ դուք կգտնեք կարիերայի լայն հնարավորություններ ASBIS-ում։
Աշխատանքի մասին
Վաճառքի խորհրդատու-ն ապահովում է բարձրակարգ հաճախորդների սպասարկում, աջակցում է վաճառքի գործընթացին և կիսվում է իր մասնագիտական գիտելիքներով Apple ապրանքների վերաբերյալ։
Մենք առաջարկում ենք
- Հնարավորություն աշխատելու ֆինանսապես կայուն, արագ զարգացող միջազգային ընկերությունում
- Հաճախակի համագործակցություն միջազգային մասնագետների թիմերի հետ 🎯
- Կարիերայի միջազգային հնարավորություններ 🚀
- Մշտական մասնագիտական զարգացման հնարավորություն՝ դասընթացներ, սերտիֆիկացումներ, միջոցառումներ և թիմային միջոցառումներ
- Առողջության ապահովագրություն
- Գրավիչ վարձատրության փաթեթ
- Կյանքի կարևոր իրադարձությունների նվերներ, կորպորատիվ նվերներ և մրցանակներ, ծառայության տարիների բոնուսներ 🎁
- Ընկերության ապրանքների համար հատուկ գներ
Պարտականություններ
- Վաճառք․
- Հաճախորդների սպասարկում՝ ընկերության ստանդարտներին համապատասխան։
- Խորհրդատվություն հիմնական տեսականու և 3PP աքսեսուարների վերաբերյալ։
- Մուտքային զանգերի հետ աշխատանք։
- Հաճախորդներին ակցիաների, հավատարմության ծրագրերի մասին տեղեկացնելը։
- Գործընթացներ․
- Խանութի բացում և փակում։
- Վարկերի, վերադարձերի, ապահովագրության գրանցում։
- Պաշտպանիչ ապակիների փակցնում։
- Առևտրային գործարքների իրականացում համապատասխան ծրագրում (1C)։
- Դրամարկղի հետ աշխատանք և դրամական կարգապահության պահպանում։
- Պատվերների իրականացում CRM համակարգում։
- Հավատարմության քարտերի տրամադրում և սպասարկում։
- Խանութի մաքրության և կարգուկանոնի պահպանում։
- Ապրանքների և սարքավորումների պահպանություն։
- Գույքագրման մասնակցություն։
- Պահեստի հետ աշխատանք։
- Աշխատանքային և հրդեհային անվտանգության կանոնների պահպանում։
- Ստանդարտներ․
- Ընկերության ստանդարտների պահպանում։
- Մերչենդայզինգի կանոնների պահպանում խանութում։
- Պլանոգրամմաների պահանջների պահպանում։
- Մասնագիտական պարբերական զարգացում SEED հարթակում։
- Ընդգրկված դասընթացների ամբողջական ավարտ՝ ներառյալ LMS համակարգը։
- Ղեկավարության կողմից հանձնված այլ համապատասխան գործառույթների կատարում։
Պահանջվող որակավորումներ
- Միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն կրթություն։
- Առնվազն 1 տարվա համապատասխան աշխատանքային փորձ։
- Հետաքրքրություն IT ապրանքների նկատմամբ։
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն։
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Չսահմանված
Ցանկանու՞մ եք միանալ
Ուղարկե՛ք Ձեր CV-ն