Ապահովագրության պայմանները
1. Ապահովագրության ենթակա ապրանք`
Ապահովագրության ենթակա է iSpace խանութ-սրահում վաճառվող Apple տեխնիկան ամբողջությամբ: Ապահովագրվում է միայն նոր վաճառված տեխնիկան և միայն երաշխիքի ընթացքում:
2. Ապահովագրվող ռիսկեր`
- Ֆիզիկական վնասվածք` վայր է ընկել, բախվել է այլ առարկայի հետ, վնասվել է ավտովթարի ժամանակ
- Հրդեհ, պայթուն
- Վնասվել է ջրից և կամ այլ հեղուկից
- Բնական աղետներ
3. Բացառություններ`
Ենթակա չեն հատուցման՝
- կոսմետիկ վնասները, որոնք չեն սահմանափակում տեխնիկայի օգտագործման հնարավորությունները (արտաքին կազմի գույնի խամրում, քերծվածքներ, քերած տեղեր, լաքաներ և այլն)
- անբացատրելի վնաս, կորուստ կամ անհետացում
- գողություն, կողոպուտ, ավազակություն և երրորդ անձանց այլ անօրինական գործողություններ
- ցանկացած անձի կողմից միտումնավոր վնասումը, եթե այդ փաստը ապացուցված է Ապահովագրողի կողմից
- եթե ապահովագրված գույքը օգտագործել է 12 տարեկանը չլրացած անձը
- եթե ապահովագրական պատահարը տեղի է ունեցել ՀՀ և ԼՂՀ տարածքից դուրս
- անուշադիր օգտագործումը՝ թողնելը բաց տարածքներում, անձրևի, ձյան տակ, հասարակական վայրերում առանց հսկողության, ավտոմեքենայում բաց դռներով կամ պատուհաններով և այլն, ցանկացած վնաս, որն առաջացել է տեխնիկան երեխաների կողմից օգտագործելու/խաղալու հետևանքով
- այլ անձանց անօրինական գործողությունները, ներառյալ գողությունը, կողոպուտը և ավազակությունը
- ցույցի, քաղաքացիական ընդվզման, պատերազմի կամ ահաբեկչության հետևանքով վնասը
- ապահովագրված գույքի մարտկոցի առանձին կորուստը/վնասը, եթե իրենք ներկառուցված չեն և՛ տեխնիկապես, և՛ ըստ արտադրողի համարվում են փոխարինվող մասեր
- այն հայցերը, որոնց գծով ապահովագրված անձը միջոցներ չի ձեռնարկել ապահովագրված գույքի գծով պատահական վնասի ուժգնությունը/աստիճանը նվազեցնելու ուղղությամբ
- ապահովագրական պայմանագրի ժամկետի ընթացքում տարբեր հայցերի գծով հաջողությամբ հատուցում ստանալուց հետո ներկայացվող հայցերը սկսած 2-րդ պատահարից կկարգավորվեն հիմնվելով ոչ լրիվ արժեքով ապահովագրության վրա (ապահովագրության գումարից նվազեցվում է հատուցված մասը), նայել վերջին էջի օրինակը
- այն հայցերը, որոնց դեպքում վնասը կապված է ապահովագրված գույքի այնպիսի դետալների հետ, որոնք գնման պահից հետո ենթարկվել են ձևափոխության կամ ամբողջական փոփոխության, բացառությամբ ապահովագրական պատահարի հետևանքով
4. Ապահովագրության ժամկետ՝ 1 տարի
5. Հատուցման գործընթաց
Հատուցման գործընթացը տեխնիկական փորձաքննության և վերանորոգման մասով իրականացվում է iSpace (Apple-ի կողմից հավաստագրված)-ի տեխ. սպասարկման կենտրոնի (հետագայում Կենտրոն) միջոցով, համաձայն Կենտրոնի և Ապահովագրողի միջև կնքված սպասարկման պայմանագրի:
6. ԵԹԵ ՍԱՐՔԸ ԵՆԹԱԿԱ Է ՎԵՐԱՆՈՐՈԳՄԱՆ
ՔԱՅԼ 1
Սարքի վնասի դեպքում Ապահովադիրը 72 ժամվա ընթացքում տեղեկացնում է ՍԻԼ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ Ապահովագրական ընկերությանը` զանգահարելով հայցերի սպասարկման կենտրոն (Call Center) (060) 54 00 00 (5), (012) 54 00 00, (010) 58 00 00, (011) 58 00 00 հեռախոսահամարներով:
ՔԱՅԼ 2
Call Center-ի աշխատակցին անհրաժեշտ է տեղեկացնել`
-
անուն, ազգանուն,
-
ապահովագրության վկայագրի համարը
-
նկարագրել դեպքի մանրամասները
-
ներկայացնել ակնկալվող ծառայության տեսակը
-
Call Center-ի աշխատակիցը իրավիճակից ելնելով կուղղորդի հաճախորդին`
ՔԱՅԼ 3
Կենտրոնը ընդունում է հաճախորդից սարքը և տեղեկացնում է վերանորոգման կամ դրա անհնարինության մասին: Եթե սարքը ենթակա է վերանորոգման, ապա Ապահովագրողին տեղեկացնելուց և հաստատում ստանալուց հետո, իրականացվում է վերանորոգում:
7. ԵԹԵ ՍԱՐՔԸ ԵՆԹԱԿԱ ՉԷ ՎԵՐԱՆՈՐՈԳՄԱՆ
Պահպանվում են վերը նշված 1 և 2 քայլերը
ՔԱՅԼ 3
Կենտրոնը ընդունում է հաճախորդից սարքը և տեղեկացնում է վերանորոգման անհնարինության մասին
ՔԱՅԼ 4
Տեղեկացնում է Ապահովագրողին այդ մասին
ՔԱՅԼ 5
Ներկայացնում է հաճախորդին Ապահովագրողի ապահովագրական հատուցման հայցային դիմումի ձև, որը լրացվում է հաճախորդի կողմից
ՔԱՅԼ 6
Կենտրոնի կողմից կազմված նշված հայցային դիմումը և տեղեկանք-ակտը պատահարի պատճառի և վնասի չափի վերաբերյալ ուղարկվում է Ապահովագրողին:
ՔԱՅԼ 7
Նշված փաստաթղթերի հիման վրա Ապահովագրողը 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում կազմում է հայցի վերաբերյալ դրական կամ բացասական որոշում, որը ուղարկվում է հաճախորդին էլ.նամակով կամ այլ եղանակով (Viber և այլն):
Դրական որոշման դեպքում հատուցումը փոխանցվում է 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում հաճախորդի հայցային դիմումում նշված հաշվի համարին կամ հաշվի բացակայության դեպքում՝ անձնագրի ներկայացմամբ Հայէկոնոմբանկի ցանկացած մասնաճյուղ:
Ապահովագրական հատուցման գումարը հաշվարկվում է հիմք ընդունելով ապահովագրական գումարը և շահագործման ժամկետը՝ սկսած վաճառքի օրվանից մինչև ապահովագրական պատահարի ամսաթիվը: Ստորև ներկայացված աղյուսակի տոկոսները կիրառվում են ապահովագրված տեխնիկայի ամբողջական վնասի/կորստի դեպքերում (այսինքն՝ ենթակա չեն վերանորոգման/վերականգնման):
Տեխնիկան ձեռք բերելուց հետո անցած օրերի քանակը
|
Հատուցման գումարը % ապահովագրական գումարից/տեխնիկայի արժեքից* |
1 – 30 օր |
70% |
31 - 60 օր |
60% |
61 - 90 օր |
55% |
91 - 120 օր |
50% |
121 - 150 օր |
45% |
151 - 180 օր |
40% |
181 - 210 օր |
35% |
211 - 270 օր |
30% |
271 - 365 օր |
25% |
Հատուցման հաշվարկի օրինակ՝
Սարք՝ հեռախոս, ապահովագրված է 600,000 դրամ՝ իր շուկայական ամբողջական արժեքով: Վնասվել է 9-րդ հարկոից վայր ընկնելուց, վերանորոգման ենթակա չէ: Պատահարը տեղի է ունեցել գնումից հետո 145-րդ օրը: Հատուցման ենթակա է ապահովագրական գումարի 45%` 270,000 դրամ: