iPhone-ը, Mac-ը, iPad-ը և Apple-ի մյուս սարքերը հայտնի են իրենց բացառիկ բարձր որակով։ Apple ընկերությունը իր բոլոր սարքերի համար տրամադրում է մեկ տարվա (12 ամսվա) երաշխիք, որի ընթացքում հնարավոր է անվճար վերացնել արտադրական թերությունները։ Ստորև կներկայացնենք, թե ինչպես է գործում Apple-ի երաշխիքային սպասարկումը Հայաստանում։

Apple-ի մեկ տարվա երաշխիք․ ծառայության առանձնահատկությունները

iPhone-ի և ընկերության մյուս սարքերի երաշխիքը գործում է մեկ տարի՝ գնումի օրվանից սկսած։ Այն հնարավորություն է տալիս վերանորոգել կամ վերադարձնել սարքը, եթե հայտնաբերվում է արտադրական թերություն կամ վնաս, որը կապ չունի սարքի օգտագործման հետ։

Երաշխիքային սպասարկումը գործում է բոլոր այն երկրներում, որտեղ Apple-ը ներկայացված է, այդ թվում՝ Հայաստանում։ Կարևոր է, որ տեխնիկան ձեռք բերված լինի վավերացված վաճառողից, որը գործում է Apple-ի քաղաքականությանը համապատասխան։ Եթե երաշխիքային դեպքը հաստատվում է, վաճառողը կարող է առաջարկել խնդրի լուծման երեք ձև՝

  • Սարքի անվճար վերանորոգում՝ օգտագործելով արտադրողի օրիգինալ պահեստամասեր։
  • Սարքի փոխարինում նույն մոդելի նորով։
  • Գնորդին գումարի ամբողջական վերադարձ։

Երաշխիքային պարտավորությունները տարածվում են բացառապես արտադրողի բնօրինակ սարքերի վրա։ Դրանք չեն վերաբերում ծրագրային ապահովմանը, պարագաներին կամ այլ ընկերությունների սարքերին։ Նման տեխնիկայի սպասարկման առանձին պայմանները սահմանում է տվյալ արտադրողը։

Ի՞նչ սարքեր չեն կարող վերանորոգվել Apple-ի երաշխիքով

iPhone-ի, AirPods-ի, Apple Watch-ի և ընկերության մյուս սարքերի մեկ տարվա սահմանափակ երաշխիքը չի գործում, եթե սարքը վնասվել է օգտագործման ընթացքում։ Նման դեպքերին պատկանում են՝

  • Սարքի անկումը կամ մեխանիկական վնասումները։
  • Ջրի մեջ ընկնելը։
  • Տարբեր հեղուկների ներթափանցումը։

Այնուամենայնիվ, ցանկալի է սարքը վերանորոգել բացառապես պաշտոնական սպասարկման կենտրոնում։ Եթե սարքը բացվել է երրորդ անձանց կողմից (օրինակ՝ մասնավոր վարպետների, ոչ պաշտոնական կենտրոնների կամ հենց սեփականատիրոջ կողմից), ապա երաշխիքային սպասարկման իրավունքը կչեղարկվի։

AppleCare+: ի՞նչ ծառայություն է դա և որոնք են դրա առավելությունները

AppleCare+-ը վճարովի տեխնիկական սպասարկման ծրագիր է, որը ներառում է ընդլայնված երաշխիք։ Ծառայությունն ակտիվացվում է բաժանորդության սկզբունքով։ Կոնկրետ պայմանները կարող են տարբեր լինել՝ կախված ընտրված ծրագրից, երկրից և սարքի տեսակից։

Ընդլայնված տարբերակը հնարավորություն է տալիս վերանորոգել սարքը նույնիսկ այն դեպքերում, երբ այն ընկել է կամ վնասվել է հեղուկի ներթափանցման հետևանքով։ Նման իրավիճակները սովորաբար ընդգրկված են AppleCare+ ծրագրում։

Որոշ երկրներում AppleCare+-ը ներառում է նաև պաշտպանություն գողության կամ կորստի դեպքում, սակայն այս ծառայությունը ներկայումս չի գործում Հայաստանի տարածքում։ Բաժանորդագրության վճարը գանձվում է ամեն ամիս կամ ամեն տարի՝ Apple ID-ին կցված հաշվից։

Ի՞նչ է նշանակում ծառայության իրավունքների ստուգում

Ինչպես արդեն նշվեց, Apple-ի ստանդարտ երաշխիքը գործում է մեկ տարի՝ սարքի գնման և ակտիվացման օրվանից։ Եթե մոռացել եք ճշգրիտ ամսաթիվը, անհրաժեշտ տեղեկատվությունը կարող եք ստանալ ընդամենը մի քանի քայլով․

  • բացեք Կարգավորումներ – Հիմնական – Այս սարքի մասին բաժինը և գտեք սարքի սերիական համարը կամ այն փնտրեք տուփի վրա։
  • մուտքագրեք այդ համարը apple.com կայքի հատուկ ձևում։
  • ստացեք տեղեկություն սարքի մոդելի և երաշխիքային սպասարկման ավարտի ամսաթվի մասին։

Երկրորդ տարբերակով կարելի է ստուգել ժամկետը նաև սարքի Կարգավորումներ – AppleCare և երաշխիք բաժնում։ Երկու դեպքում էլ կտեսնեք այն երաշխիքային փաթեթը, որը ներկայումս ակտիվ է ձեր սարքի համար։

Ի դեպ, սա նաև հարմար միջոց է՝ համոզվելու, որ սարքը բնօրինակ Apple արտադրանք է, հատկապես եթե այն գնում եք երկրորդային շուկայից։կայից։

Apple-ի երաշխիքը լիցքավորման սարքավորման համար․ սպասարկման պայմաններ

Apple ընկերությունը մեկ տարվա երաշխիք է տրամադրում նաև իր բնօրինակ պարագաների համար։ Սա վերաբերում է լիցքավորման լարերին և սնուցման ադապտերներին, որոնք ներառված են սարքի հավաքածուում կամ գնվել են առանձին։

Ի՞նչ դեպքերում կարող են առաջանալ խնդիրներ երաշխիքային սպասարկման հետ

Երաշխիքային սպասարկման մերժումը Հայաստանում կարող է տեղի ունենալ մի շարք դեպքերում․

  • Եթե սարքը գնվել է ոչ պաշտոնական («մոխրագույն») վաճառողից, որը չի կրում երաշխիքային պարտավորություններ։
  • Եթե տեխնիկան վնասվել է ոչ պատշաճ շահագործման արդյունքում։
  • Եթե ախտորոշման ընթացքում պարզվել է, որ սարքը նախկինում բացվել է։

Նույնիսկ բնօրինակ սարքերի դեպքում սպասարկման կենտրոնը երբեմն կարող է հրաժարվել վերանորոգումից․ դա կախված է այն շուկայից, որի համար արտադրանքն արտադրվել է։ Որոշ մոդելներ, որոնք նախատեսված են առանձին տարածաշրջանների (օրինակ՝ Ճապոնիայի կամ Հոնկոնգի) համար, կարող են ունենալ ծրագրային կամ կարգավորումների սահմանափակումներ՝ տեղական պահանջներից ելնելով։

Կարևոր է տեխնիկան ձեռք բերել միայն վավերացված վաճառողներից, որոնք երաշխավորում են ապրանքի որակը և պահպանում Apple-ի երաշխիքային պայմանները։ Այդպիսի վաճառողներից է iSpace-ը՝ Հայաստանում գործող միակ Apple Premium Reseller-ը։

Մեր պաշտոնական սպասարկման կենտրոնում՝ iSupport, իրականացվում է Apple-ի բնօրինակ տեխնիկայի վերանորոգում և սպասարկում։ Բոլոր աշխատանքներն իրականացնում են մեր մասնագետները, որոնք անցել են հատուկ պատրաստություն՝ ըստ Apple-ի չափանիշների։ Վերանորոգման ընթացքում օգտագործվում են միայն հավաստագրված սարքավորումներ և բնօրինակ պահեստամասեր։

Մեր սպասարկման կենտրոնը գտնվում է Երևանում, Ամիրյան փողոց 7 հասցեում։ Կատարված աշխատանքի երաշխիքը կարող է տարբերվել՝ կախված սարքի տեսակից և վնասման բնույթից։

Գնելով Apple տեխնիկան iSpace-ում, դուք կարող եք վստահ լինել բարձրորակ սպասարկման և երաշխիքային պարտավորությունների լիարժեք կատարման մեջ։

Եթե ունեք հարցեր, կարող եք կապվել մեր մասնագետների հետ կայքի առցանց խորհրդատուի միջոցով կամ այցելել մեր վաճառքի սրահներից որևէ մեկը։

Կարդացեք նաև 

Find My-ի օգտագործումը MacBook-ի, iPad-ի և Apple Watch-ի վրա․ ինչպես ակտիվացնել և ճիշտ կարգավորել

iPad Pro M5 2025․ համապարփակ ակնարկ և նոր առանձնահատկություններ

MacBook Pro M5 և iPad Pro M5․ արդյունավետ աշխատանքի նոր շրջափուլ Apple Intelligence-ի հետ

Եղի՛ր տեղեկացված

Բաժանորդագրվիր և առաջինը տեղեկացիր մեր ակցիաների և նորությունների մասին: 

Թողնել մեկնաբանություն

Ձեր email-ը չի հրապարակվի: Պարտադիր դաշտերը նշված են*